Monday, 22 October 2012

Blog Blog Blog

Aku ni mengadap komputer ni ari ni dengan tujuan yang teramat penting.. nak mula menaip untuk aku nye proposal ni.. nak kena antar by 31 Oct ni.. tapi satu patah perkataan pun lum aku mula... so dalam mencari idea tu.. aku singgah lah kejap kat blog aku.. then intai lah kat akunye column bahagian blog yang aku follow.. kot2 ada cerita menarik.. so.. memang tertarik pun.. terlekat lah pulak.. antaranya...
 ini kisah doktor... entry dia dalam bahasa inggeris.. aduilah... malas tul nak baca karangan BI ni tapi isinya sangat menarik.. so memang aku membaca lah...
 yang ni.. cikgu BI tapi karangan dia dalam kebanyakkannya BM.. so ringan lah kan ckit kepala otak aku nak membaca.. iye lah.. nak karang proposal aku tu dalam BI..
 yang ni bab kahwin.. emm.. suka gak aku baca ni... walau pun dah kat 10 tahun berkahwin..
 emm.. yang ni ada contest.. teringat aku ada baca blog last friday.. oleh Nora Karim.. dia pun ada highlight pasal contest yang dia join.. emm rasa menarik gak contest yang ni.. pasal Dhuha.. actually aku pun ada nak berkongsi pasal Dhuha tapi lum berkesempatan...
 ni pulak... inti patinya keikhlasan.. so kalau buat sesuatu tu kena ingat, x semestinya balasan untuk di dunia aje kan...
 emmm.. yang ni.. blog ni mesti lah ambik peluang buat duit kan.. tapi aku x reti lah... nantilah carik masa study yang ni...
emmm.. yang ni pun dah lama tak terjah tenguk.. ari ni berkongsi kesedihan tadika tempat anaknya akan ditutup...

 so.. aku dah spend masa aku kat 3 jam jugak kot... banyak gi sebenarnya nak meround tapi.. alahai.. nak kena karang proposal ni...

No comments:

Post a Comment