Thursday, 29 November 2012

Durian oh Durian...

Rasanya kalau pergi mana2 tu, kat tetepi jalan bersepah orang jual buah durian... siap ada lelong g... well... aku sebenarnya tergolong dalam kalangan mereka yang dikatakan rugi sebab "tak makan durian" .. :)
aku tak suka baunya tu, kontra lah dengan para pengemar durian ni, yang bagi mereka.. pehhhh...
 ni copy paste dari google ni gambar kartun tu...
 tengok si Amir ni makan.. perghhhh... cam ibu dia sebijik mengadap.. cam nikmat sangat.. tapi tak snap lah pulak gambar ibu dia sebab tak secomel Amir ni makan...
yang ni ada dara aku yang ke 2 tu.. dia ni pun memang duk pulun lah... ikut abah dia ni....

Yang pasti aku ni memang tak tahan baunya tu tapi kalau dah terpaksa memang kena tahankan diri lah.. hehe.. Teringat masa pergi kursus baru ni, ikut memember g kuar waktu rehat petang tu, ikut tengok diaorang pulun makan durian kat tepi jalan, seronok gak tengok aksi mereka2 yang suka makan durian, apa2 hal pun boleh jadi...

4 comments:

  1. hahah sian akak kena tahan bau kitorang makan durian..

    sedapppp wooo akak! hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, x kecur pun ayaq liur akak. Betui ka ni....

      Delete
  2. uish... peminat2 durian yang cilik... boleh join auntie... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh lah ke dusun Pak mentua saya di KuL Lipis. :)

      Delete