Sunday, 30 December 2012

Aduh si kecil ni lum mau tido.

Salam buat teman2 yang rajin menjengah, emm sekarang jam menunjukkan pukul 1.40 pagi. Aduh, si kecil ni masih lum ngantuk2 g.


Memandangkan dia keboringan yang teramat, (semua dh tidur kecuali dia dan Ummi), dan Ummi tak berapa boleh nak layan dia sebab tengah sibuk tanda kertas quiz dan mid term bebudak). Abis dia punggah kain baju dari dalam bakul ke lantai.



Kain baju sikit punya banyak setelah duduk di jemuran beberapa hari ni, asik hujan dan mendung. Alhamdulillah hari ni panas sikit so semua baju kering dengan cantiknya. Tspi lum boleh pulun lipat lagi sebab nak siapkan tanda kertas ni dulu.


Tapi mujur juga si kecil ni lum tido lagi, ada gak teman bergaduh.



Nak jugak suruh amik gambar dia g.

27 comments:

  1. comelnya putri dia.. matanya buat sy ttawan tau..:)
    mm lewat tido,tkpe tak buat perangai..hehe..jg boleh jadikn peneman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih MS, anak2 MS pun ada iras Mamanya yang cantik jelita. :)

      Delete
  2. salam ziarah,wah comelnya putri bermata cantik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik, tak sangka En. Sukiman singgah kat sini. Carrymark bebudak dah settle lum? :)

      Delete
  3. Replies
    1. Anis bila pulak, insya Allah nnti sikecil Anis pun comel macam Anis.

      Delete
  4. mmg ada anak keci...kita kn bejaga..saa sedang laluinya..

    comel dia

    ReplyDelete
  5. adeh nak tanda paper mmg memenatkan.. masa jadi lecturer dulu pun selalu tak cukup masa tidur... huhuhu eh MF jangan biasakan tidur lewat time pregnant ni.. kena ada masa untuk istirehat gak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, Nora, time rehat dipergunakan untuk blog walking.

      Delete
  6. Replies
    1. Moga dia terus comel hingga kebesar cam trah dan paling diharapkan Akhlaknya turut "comel" tatkalavdia meningkat dewasa nanti.

      Delete
  7. Alahai rajinnya ummi...
    Siang dia tidur lama ke sampai lambat tidurnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buksn rajin, terpaksa. Hehe. Nak kata tido siang, tido jugak tapi tak lama. Pagi kul 9 dia bangun then petang dalm kul 6-7 dia tido, dan bangun sekitar kul 9. Cam jadual lama dia dulu. :)

      Delete
    2. Singgah sini lagi....kot kot ada entry baru

      Delete
  8. Fzol masa kecik2 pun camtu ye. :)

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Geng mata bulat cam Ibu Qalief gak. :)

      Delete
  10. si mata bolat nak teman ummi dia buat kerja lah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin kot. Hehe. Sememangnya Ummi dia perlukan teman gak, kalau tak, cepat aje Umminya hanyut kalau tanda2 kertas ni. :)

      Delete
  11. wah lambatnya dia tido.... hehehehe

    ReplyDelete
  12. alahai comelnyer anak puan... ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak aje ke comel Gee, Umminya tak ke? Hehe

      Delete