Monday, 28 January 2013

Mini Give Away By Tupperware Kiyter

Salam sahabat semua,

untuk pertama kali saya menyertai contest mini give away ni, ini kerana ia melibatkan hadiah barangan yang sememangnya saya suka. Hadiah kali ini adalah bekas untuk simpanan pasta.


Bekas PastaMate ni saya pernah order dengan sahabat saya tapi malangnya sebab saya pesan mulut sahaja maka sahabat saya ini terlupa akan pesanan ini dan saya pun terlupa nak ingatkan dia sehinggalah dia tunjukkan saya katalog baru. So kiranya saya terlepaslah bekas yang bagi saya sangat convenience untuk saya simpan spaghetti saya tu. Tapi setelah saya berjalan ke blog sahabat saya Pn Nora Karim tak sangka ada lak contest untuk hadiah barangan ini. So marilah kita join sama-sama.

Tupperware Kiyter menganjurkan "mini giveaway (January 2013)". Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan satu PastaMate secara PERCUMA, tinggalkan perkataan "@Tupperware Kiyter" di ruangan komen FB Tupperware Kiyter.

Penyertaan dibuka sehingga 30 Januari 2013, Rabu, jam 11 malam.

Cabutan undi akan dibuat pada 31 Januari 2013. Dan pemenang akan diumumkan pada hari yang sama.

Tak rugi mencuba pun, Insya Allah kalau ada rezeki dapatlah, kalau tak de kita cuba lagi.

22 comments:

  1. nak cuba jugakla...mane tahu dpt hadiah...hihihi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye PC, cubalah, Insya Allah kalau ada rezeki tu. Setakat tulis simple camtu saya boleh lah on, kalau yang banyak steps ni saya ni pemalas sikit.. :)

      Delete
  2. rumah saya dah bnyk tupperware.
    buat isi gula dan kerepek..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sir kalau kat sekolah tu saya faham sangat dah... hehe.. saya pun jatuh cinta kumpul barangan ni dek pujukan rakan2 kat sekolah lah, padahal Mak saya memang beli barangan ni dari dulu lagi tapi masa tu tak terpengaruh. :)

      Delete
  3. semoga memenangi hadiah tersebut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aby try lah gak, simple je tu, kot2 ada rezeki dapat bagi kat Puan Sri kat rumah tu, yang di beli dengan hadiah atas hadiah ni lain sikit feeling dia.. :)

      Delete
  4. Replies
    1. Apa lagi Ena, join lah... kot2 ada rezeki. :)

      Delete
  5. uik... tekejut tgk ada post pasal giveaway ni...alahai xperlu pun buat entry ni...tp dah buat ni, terima kasih byk2... moga ada rezeki utk cabutan undi nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, Nora, just cuba try test tu, lagi pun saje seronok2.

      Delete
  6. nak join gak la.. hihii

    btw, good luck..

    *thanks singgah n komen dkt blog saya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hi Ina, dapat ye komen saya, may be tablet kat rumah tu kot ada prob kat mana2. Untuk Ina gak Gud luck. :)

      Delete
  7. Replies
    1. Sue join lah, masa muda2 ni lah kumpul, nanti bila dah kahwin masuk rumah sendiri barang dah complete. :)

      Delete
  8. Selamat bersegmen..
    good luck ya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish atie, klik je, bukan buat apa2 pun. Yg kat atas ni saja je testing.. haha, bukan di suruh pun

      Delete
  9. Replies
    1. Hehehe, OKje, bukan perlu buat segmen ni pun, saje je nak menambah n3 kat blog ni.. hehe..

      Delete
  10. Jenama Tupperware...
    Walaupun kecil tetapi harganya mahal...
    Cuma kalau saiz kecil ini barangkali kita hanya tempatkan di dalam almari sebagai hiasan sahaja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, saya ni kalau beli pakai terus, tak de nak simpan2 dalam almari, bagi saya kalau nak beli sekadar untuk hiasan saya akan biar barangan duduk terpamer kat kedai. Beli dan guna. :)

      Delete