Wednesday, 20 February 2013

What Is That Supposed to Mean?

Salam Sahabat Semua,

Jumpa surat ini dalam beg sekolah anak dan ia buat kami blur. Pelbagai rasa bermain dalam hati kami tapi yang akhirnya kami anggap suatu proses pembelajaran untuk anak-anak dan kami kena memberikan lebih perhatian lagi. Dan kami benar2 speechless....

Kena rahsiakan nama tuan empunya dirinya. hehe
Mungkin salah Ummi kot sebab benarkan anak Ummi ini baca novel2 Ummi, dan juga terlepas pandang cerita2 yang mereka tonton yang bukan di rumah.

28 comments:

  1. Hahaha...cinta money hariz nie yer...hmmm...kena control nie...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Darjah 2 pun dah ada cinta monyet ye. ouchhh.. Ummi dulu masa ni tak tahu pun pasal suka2 kat budak lelaki, hingusan sangat2 lagi. :)

      Delete
  2. Ha..ha... tak lama lagi dapat menantu le gamaknya....ha..ha...
    Kena ready nak jadi mak mertua..hehe...

    Tapikan budak-budak sekarang ni memang cepat betul matangnya MFM...Alah... tak de bendalah tu....budak-budakan...Yang penting kita kena selalu pantau... Mesti malu si Hariz kalau tau mama dia jumpa surat tu walhal dia tak de apa-apa pun...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak tua lah dah kalau dapat tittle Mak mertua.

      Ohh suka sakan lah OKje ye. hahaha... Tapi yang menakutkannye OKje, penulis surat tu anak dara saya.. memang cepat tul mature budak2 le ni. Hari tu bila dengar member cite, kita tadah aje lah telinga dengar, sekali, aik anak saya pun sama... hehe.. tak terkata apa dah Ummi dia baca.. tapi tergolek jugaklah baca surat ni. Dasat tul.

      Delete
    2. Ha..ha... tu mesti ikut 'gen' mak dia masih kecik2 tu hehe

      Delete
  3. cinta monyet .budak2 zaman skarang advance jea. mak dan ayah lak yg seram bila baca kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iye lah Nik, zaman mak ayah dia dulu mana ada benda2 camni. Time ni duk lyan cite bola tampar berpusing, hebat tul cite tu.

      Delete
  4. Tak de entri baru ke??? Tgh free ni hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni yang jelous dgn OKje ni. Mintak lah sikit masa tu.

      Delete
  5. amboii..kecik2 lagi dah main suka2? hahaha... monkey lep... ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah bebudak ni. ada pulak kes sebegini. :) Tak pe, kenangan tu.

      Delete
  6. Kadang kala mereka mengajuk apa yang mereka biasa dengar ...
    Tanpa ada maksud tertentu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul gak tu Koding, dia orang ni just imitate apa yang dilihat dan didengar dan jugak pembacaan.

      Delete
  7. budak2 sekarang dah advanced.. kekadang bahay jugak bagi budak2 ni baca novel, lebih2 lagi yang jiwang karat.. kang berangan lebih dorang ni.. hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu NR. I better watch out pasal ni.

      Delete
  8. encem sgt anak teruna MFM tu...hehe:)
    rileks2, be cool mfm! hihihi....anak2 zaman sekarang tak macam zaman kite sekolah dulu2, diorang byk pengaruh dari pelbagai sumber. SEbagai ibubapa adalah tanggugjawab kite untuk memantau pergaulan mereka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan hal anak teruna tu PC. Anak dara saya yg ke 2 tu nak bagi kat budak lelaki kelasnya tu. hehe

      Delete
  9. dalm proses pembelajaran...take care ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya anak2 AS cam dah besar2 jugak kan. So it should be not that serious kan. :)

      Delete
  10. budak2 sekarang yerk.. entahlah memang speechles dibuatnyer.. harap kita mampu mnjd ibu yang dipercayai untuk mereka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iye lah kak. Bukan senang rupanya jadi mak ni. Teringat balik masa kecik2 dedulu, tak pikir pun perkerjaan mak tu sebagai "mak" susah sebenarnya

      Delete
  11. hahaha...sweet lah budak2 ni.. pengaruh dr pelbagai cerita dan persekitaran..hehe:)

    ReplyDelete
  12. Imaginasi bdk2.....ok tu..kikikiki.

    ReplyDelete
  13. tinggi imaginasi budak2 kan..proses pembelajaran tu

    ReplyDelete